Verzendbeleid

Alle bestellingen worden verwerkt binnen 1 tot 5 werkdagen (exclusief weekends en feestdagen) na ontvangst van uw orderbevestiging per e-mail. U ontvangt een andere melding wanneer uw bestelling is verzonden.

Binnenlandse verzendtarieven en schattingen

Wij bieden een vast tarief van €0 voor verzending naar Nederland en België.

Op dit moment verzenden wij niet naar andere landen dan hierboven vermeld.

Uw bestelling kan onderworpen zijn aan invoerrechten en belastingen (inclusief BTW), die worden berekend zodra een zending uw bestemmingsland bereikt. Kuno Ecommerce is niet verantwoordelijk voor deze kosten als ze worden toegepast en zijn uw verantwoordelijkheid als klant.

Hoe kan ik de status van mijn bestelling controleren?

Wanneer uw bestelling is verzonden, ontvangt u een e-mailmelding van ons met daarin een trackingnummer dat u kunt gebruiken om de status te controleren. Geef ons alstublieft 48 uur de tijd voordat de trackinginformatie beschikbaar wordt.

Als u uw bestelling niet heeft ontvangen binnen 5 dagen na ontvangst van uw verzendbevestiging per e-mail, neem dan contact met ons op via [email protected] met uw naam en bestelnummer, en wij zullen het voor u nakijken.

Terugbetalingen, retouren en omruilingen

Voor meer informatie over het retourbeleid, bezoek Retour and Refund Policy.

Wij accepteren retouren tot 14 dagen na levering, als het artikel ongebruikt en in originele staat is, en wij zullen het volledige bestelbedrag terugbetalen.

In het geval dat uw bestelling op enigerlei wijze beschadigd arriveert, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via [email protected] met uw bestelnummer en een foto van de staat van het artikel. We behandelen deze gevallen per geval, maar zullen ons best doen om naar een bevredigende oplossing te werken.

Als u nog vragen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via [email protected].